23. #jazzjantar - organizacja widowni i zasady sprzedaży oraz wymiany biletów

Organizacja widowni: koncert w plenerze (18.09.2020) – liczba miejsc ograniczona do 150 – widownia mieszana, koncerty w Sali Suwnicowej – liczba miejsc ograniczona do 80 miejsc siedzących; udział w koncertach przy zachowaniu dystansu i w masce.

 

Sprzedaż nowych biletów i wymianę biletów z marca na dany dzień zamykamy w momencie osiągnięcia 80/150 zajętych miejsc.

Nie przyjmujemy rezerwacji na wrześniowe koncerty.

 

Bilety zakupione na koncerty 12.03, 15.03 i 21.03.2020 będą upoważniać do wstępu na 2 wybrane koncerty: 17.09, 18.09, 20.09, 25.09 lub 26.09.2020 albo na 1 dzień – 19.09.2020 (o ile wskazania służb sanitarnych znacząco nie ograniczą widowni na każdym koncercie) – bilety należy wymienić na 2 wejściówki (lub 1 wejściówkę na 19.09.2020) najpóźniej 30 minut przed pierwszym wybranym wrześniowym koncertem.

 

Bilety zakupione na Karty Festiwalowe lub bilety zakupione przez uczniów szkół muzycznych można wymienić na JEDEN dzień koncertowy we wrześniu lub zwrócić w kasie Żaka.

 

Karnety Festiwalowe – należy zrobić rezerwację mailem na adres kasa@klubzak.com.pl – po potwierdzeniu rezerwacji przez pracownika kasy należy odebrać wejściówkę najpóźniej 30 minut w dniu koncertu lub w innym terminie wskazanym przez pracownika kasy.

 

Bilety na marcowe koncerty nie będą honorowane na koncertach Festiwalu, które planujemy w październiku, listopadzie i grudniu (terminy: 23 – 25.10, 30-31.10 i 6 – 8.11.2020).

Przypominamy, że wszystkie bilety zakupione na marcowe koncerty można zwracać do 30 października 2020.

Koncert Joshua Redman Quartet z 13.03.2020 jest przełożony na 17.03.2021 (agencja potwierdziła termin i warunki umowy). Koncert Mary Halvorson’s Code Girl jest odwołany.

Bilety bez zniżek można nabywać w naszym sklepie internetowym: tickets.klubzak.com.pl.

Na stronie www.trojmiasto.pl bilety bez zniżek są dostępne online poprzez link „kup bilet” dostępny w wydarzeniu.

Sprzedaż biletów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00). Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w.117 (w godzinach pracy kasy) / Płatność za bilety gotówką lub kartą.

Liczba biletów w danej puli limitowana. Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Zasady sanitarne: Prosimy o dezynfekcję rąk po wejściu do Klubu; Noszenie maseczek lub zasłanianie ust i nosa na terenie klubu jest obowiązkowe; Prosimy o zachowanie dystansu; Prosimy o zajmowanie oznaczonych miejsc; Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w holu kina (podstawowe dane widzów uczestniczących w seansach kinowych: imię i nazwisko, data i godzina seansu, kontakt do widza (nr telefonu), zgoda na przekazanie tych danych służbom sanitarnym w przypadku potwierdzenia obecności osoby z SARS-CoV-2 na danym seansie. Wypełnienie formularza będzie dobrowolne. Dane będą zbierane w celu poinformowania widzów o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną. Formularze będą przechowywane przez 14 dni, a następnie niszczone.

Środki bezpieczeństwa: w strefach dla publiczności są dostępne środki do mycia i dezynfekcji rąk w toaletach, przy wejściach do kina i do Klubu oraz pojemniki na zużyte środki ochrony osobistej przy wszystkich wyjściach z Klubu.

Aktualności